888 ignorerer stadig spillerklager

marts 22, 2019

888 ignorerer stadig spillerklager

Online casino-gruppen 888 Holdings, der er ansvarlig for driften af ​​888 Casino og et utal af white label online casinoer, ignorerer stadig klager fra spillere. Max Drayman, Casinomeister PAB Manager, bekræftede en advarsel denne morgen (11. marts 2022), der blev givet første gang i oktober 2012, dvs. for næsten seks og et halvt år siden:

“888 og relaterede 888 / Cassava-ejede foretagener ignorerer spillernes problemer og vil ikke diskutere klager. Spillere skal være opmærksomme på, at Cassava betragter sig selv som den endelige myndighed vedrørende spillerklager, og at de ikke giver adgang til spillere, der er utilfredse med virksomhedens beslutning(er).

Spilleren er fuldstændig overladt til deres afgørelse. Det eneste alternativ – som det er nu – er at henvende sig til licensmyndigheden i Gibraltar eller prøve eCOGRA. Vi kan ikke tilbyde hjælp, hvis tingene går galt mellem spilleren og disse casinoer. Spillere anbefales derfor at undgå disse casinoer, medmindre de er villige til at acceptere disse betingelser.

Der modtages stadig indrapporteringer om at 888 benytter sig af sine gamle tricks, så denne advarsel er ligeså relevant og rettidig som nogensinde. Som følge heraf, kan Casinomeisteren ikke hjælpe spillere, der løber ind i problemer, mens de spiller på 888 eller et af deres søsterselskaber.”

Ifølge hjemmesiden Online.Casinocity.com, er 888 Holdings ansvarlige for driften og/eller ledelsen af ​​ca. 256 online-casinoer. Spinzilla, Wink Bingo og Vegas Spins er blot tre eksempler på websteder, der ejes og drives af virksomheden.

Gerelateerde berichten