PlayOJO er klar med reklamekampagne til mange millioner pund

maj 30, 2019

PlayOJO er klar med reklamekampagne til mange millioner pund

Det Casinomeister-anerkendte online casino PlayOJO påbegyndte i sidste uge en reklamekampagne til flere millioner pund, der vil synliggøre det populære online casino på tv, radio og digitale medier.

TV-kampagnen, der hedder “Thumbs Up OJO“, er instrueret af Djawid Hakimyar (hans tidligere arbejde omfatter Mercedes og Purple Bricks) og har Royal Shakespeare Company skuespilleren, Joshua McCord i hovedrollen.

I reklamen spiller McCord en happy go-lucky PlayOJO-spiller, der går rundt i byen med en gigantisk “thumbs-up”, der skal repræsentere den fantastiske følelse, han får, når han behandles retfærdigt på PlayOJO.

På hans tur ned ad gaden, møder han en række farverige figurer, der også spiller på PlayOJO. De får alle en super size thumbs-up af ham.

Kampagnen blev lanceret d. 17. maj, som en del af en £ 10 mio. mediekampagne på tværs af Storbritannien på kabel og digitale tv-kanaler, radio og online. Det er også planlagt, at kampagnen skal understøttes af en række sociale medier for at øge rækkevidden og nå ud til et endnu bredere publikum.

Peter Bennett, Head of Brand Marketing på PlayOJO, udtalte:

“Vores seneste kampagne styrker PlayOJOs centrale brandposition som det retfærdige online casino uden gennemspilningsskrav, hvor bonusser betales kontant uden restriktioner. Ved at give pengene tilbage, giver vi spillere kontrol over deres penge.”

“Vi har sat alle sejl til med denne kampagne, bragt en meget succesfuld instruktør ombord og trukket på en etableret skuespiller for virkelig at bringe vores budskab ud med en reklamestil, der skiller sig ud fra vores konkurrenters på en måde, som vi håber vil appellere til spillere i hele Storbritannien.”

“Vi bakker denne kampagne op med et betydeligt mediebudget for fortsat at styrke vore brand og nå vores ambition om at blive Storbritanniens mest anerkendte online casino brand inden 2022.”

Gerelateerde berichten